Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/

OPAT - Obwodnica Północna Aglomeracji Trójmiejskiej / Via Maris

Planowane, realizowane i zrealizowane inwestycje w Redzie
Awatar użytkownika
Gajos
Wygadany Lider
2029 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Ja też się wybieram. W Gdyni też będę, wiec będzie porównanie.
Awatar użytkownika
Gajos
Wygadany Lider
2029 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Małe sprawozdanie z gdyńskich konsultacji

Terminy kolejnych spotkań
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Marcin
Prawie Lider
521 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

no właśnie - wczoraj byc nie mogłem ale we wtorek już mam zamiar się pojawić i posłuchać co, jak , kiedy i którędy...
Awatar użytkownika
Gajos
Wygadany Lider
2029 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

No i po spotkaniu. Było coś koło 80 osób.
A oto i zdjęcia
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oraz wszystkie warianty na jednym
Obrazek

Sorry za jakość ale miałem tylko kom.
Marcin
Prawie Lider
521 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

i siedziałeś obok mnie... chyba...
Awatar użytkownika
darus
Bywalec
238 postów
Bywalec
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

To od razu zapytam. Naprawdę brane są pod uwagę także warianty zakładające połączenie OPAT z DK nr 6 drogą wzdłuż rzeki Redy? A co z osiedlem, parkiem, itd.?
Awatar użytkownika
Gajos
Wygadany Lider
2029 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Nie są brane pod uwagę. Nie pozwala na to MPZP o czym powiedzieli radni.
Awatar użytkownika
darus
Bywalec
238 postów
Bywalec
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Durne to jakieś, jakby nie mogli sprawdzić tego wcześniej w UM i przedstawiać sensowne warianty do konsultacji.
Damian
Prawie Lider
679 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Zgadzam się z Darusem. Przecież już dawno temu RM Redy uchwaliła przebieg trasy przez Redę w wariancie A i po temacie. Po co obecne mieszanie i rozważanie wariatów, z których właściwie głównie redzkie odcinki są różne - nie mam pojęcia. Czy chodzi o przeprowadzanie konsultacji dla samego ich przeprowadzania ?
Awatar użytkownika
Gajos
Wygadany Lider
2029 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Damian pisze:Zgadzam się z Darusem. Przecież już dawno temu RM Redy uchwaliła przebieg trasy przez Redę w wariancie A i po temacie. Po co obecne mieszanie i rozważanie wariatów, z których właściwie głównie redzkie odcinki są różne - nie mam pojęcia. Czy chodzi o przeprowadzanie konsultacji dla samego ich przeprowadzania ?
To prawda. Wariant A najprawdopodobniej zostanie wybrany. Konsultacje są po to przeprowadzane żeby wysłuchać ewentualnych uwag mieszkańców. Tak jak to było w Gdyni czy wolą estakadę czy tunel, czy w Redzie o 6-8 domach odcinanych na ulicy Kazimierskiej.
Marcin
Prawie Lider
521 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

no nie tylko o te kilka domów - chodzi także o szczególowe określenie gdzie ma być wybudowany dość duży węzeł Ciechocino. Jeśli dobrze czytałem lakoniczną mapę wyświetloną na ścianie - ma on być dokładnie przy zabudowanych terenach...

tu też będą problemy...

z konkretów zapamiętałem jeden - dadzą bardziej szczegółową mapkę na stronce...
kowalski
Lider Forumowicz
1606 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 15 lat temu

15 lat temu

Wezeł napewno będzie za torami, zeby nie budowac 2 wiaduktów. chyba się nie mylę.Ale nie widziałem planu
Awatar użytkownika
darus
Bywalec
238 postów
Bywalec
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Konsultowali przebieg drogi w Redzie
- To, którędy konkretnie OPAT ma przebiegać, jakie będzie miała ostatecznie parametry to sprawa drugorzędna, najpierw potrzebna jest decyzja o tym, że trasa w ogóle powstanie - twierdzi Kazimierz Okrój, przewodniczący Rady Miejskiej w Redzie. - Trudno dziś mówić o przebiegu czegoś, jego skutkach i odszkodowaniach bez wiedzy, czy to ogóle zostanie zbudowane. To jest teraz najistotniejsza decyzja, która powinna zostać podjęta w Warszawie.
Całe te konsultacje są jak z Mrożka. Równie dobrze mogliby konsultować drogę na Księżycu.
:roll:
Awatar użytkownika
Gajos
Wygadany Lider
2029 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Można było się tego spodziewać. Projektanci chcą się wypytać o problemy jakie stwarza OPAT tych ludzi, którzy mieszkają w jego najbliższej okolicy.
Przegląd Mediów
Site Admin
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Reda. Konsultowali przebieg trasy

Wypełniona po brzegi największa sala redzkiego magistratu i mnóstwo emocji - tak wyglądały pierwsze konsultacje w sprawie Obwodnicy Północnej Aglomeracji Trójmiejskiej w Redzie. Jak to zwykle bywa, wszyscy są za powstaniem nowej drogi, ale nikt nie chce jej u siebie.

(...)Podczas spotkania przedstawiono mieszkańcom pięć wariantów przebiegu trasy w Redzie, ale władze miasta już w ubiegłej kadencji zdecydowały o wyborze ich zdaniem najkorzystniejszego wariantu, który ma jak najmniej ingerować w istniejąca zabudowę mieszkaniową. Według niego OPAT ma dochodzić do Redy od strony Rumi od wschodu. Dalej trasa ma przebiegać po wschodniej stronie Redy, omijać od północy dzielnicę Ciechocino i wzdłuż linii kolejowej Reda-Hel dochodzić do istniejącej drogi krajowej nr 6 w kierunku Wejherowa.

Mieszkańcy na spotkaniu pytali głównie o najbliższą okolicę, tzn. czy nowa droga nie będzie przebiegała przypadkiem przez kogoś działkę.
- To, którędy konkretnie OPAT ma przebiegać, jakie będzie miała ostatecznie parametry to sprawa drugorzędna, najpierw potrzebna jest decyzja o tym, że trasa w ogóle powstanie - twierdzi Kazimierz Okrój, przewodniczący Rady Miejskiej w Redzie. - Trudno dziś mówić o przebiegu czegoś, jego skutkach i odszkodowaniach bez wiedzy, czy to ogóle zostanie zbudowane. To jest teraz najistotniejsza decyzja, która powinna zostać podjęta w Warszawie.

Przypomnijmy, według obecnego stanowiska Ministerstwa Infrastruktury, OPAT ma znaczenie jedynie lokalne i dlatego samorządy nie mogą liczyć na dofinansowanie tej inwestycji z funduszy centralnych. A wydanie miliarda zł na trasę przekracza teraz możliwości finansowe pomorskich samorządów.

Joanna Kielas - POLSKA Dziennik Bałtycki
ODPOWIEDZ