Mam pytanie do użytkowników internetu z TK Chopin czy wszystko u nich działa poprawnie. Zaznaczam, że chodzi mi tylko o internet.
Pytanie stąd, że przez kilka lat nie miałam z nimi żadnych problemów, a od jakiegoś czas (myślę, że to już ok. 2 miesiące) coraz częściej odnotowuję znaczne spadki szybkości internetu (strony "mielą się" po kilkanaście sekund zanim się otworzą albo zawieszają się z informacją, że nie można ich otworzyć), a z kolei od miesiąca przynajmniej 2-3 razy w tygodniu całkowity brak dostępu do sieci. Wykonałam już dziesiątki telefonów, za każdym razem to samo: zrestartować modem. Ok, to działa, ale za chwilę czy na drugi dzień sytuacja się powtarza, co przy pracy zdalnej staje się po prostu totalnie upierdliwe. Chyba też nie o to chodzi, by bez przerwy restartować modem. Wczoraj był technik i stwierdził, że wszystko jest w porządku, on nie widzi tutaj nic niewłaściwego. Dziś znów to samo - od rana internet zwalnia, 4 razy się wyłączył, więc już 4 razy restartowałam modem Znów telefon i znów to samo - u nich wszystko w porządku.
Od razu zaznaczę, że w takich awaryjnych przypadkach korzystam też równolegle z własnego wi-fi z telefonu (sieć Orange) i nie mam wtedy najmniejszych problemów, więc nie jest to ani wina komputera, ani oprogramowania ani generalnie niczego po "mojej stronie". TK Chopin nie przyjmuje tego do wiadomości właściwie rozkładając ręce. Jestem ponownie umówiona z technikiem, ale jeśli kolejna odpowiedź będzie brzmiała "Wszystko tu jest w porządku, więc nie powinno być już problemów", a problemy i tak pojawią się ponownie, to szczerze mówiąc nie mam pomysłu co - poza rozwiązaniem z nimi umowy - robić.
Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie może leżeć problem? Czy to jednak wina TK Chopin, ale mają to w nosie albo z jakichś przyczyn ukrywają swoją nieudolność?
PS podczas pisania tego posta wyłączył się po raz piąty
Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Internet z TK Chopin - problemy
U mnie internet bez zarzutu. W ostatnich miesiącach też zdarzyło mi się resetować modem, ale był to naprawdę incydent. Zapewne łączysz się przez WiFi. Upewnij się, że sieć WiFi masz dobrze zabezpieczoną i nikt nieproszony z niej nie korzysta. Upewnij się też, że nikt zalogowany do sieci nie ma włączonego jakiegoś programu ściągającego pliki. Niektórzy korzystają z takich rzeczy, a wówczas obciąża to także sieć wtedy, gdy nie korzystamy z komputera.
Możesz też sprawdzić szybkość łącza korzystając z takich narzędzi jak to: speedtest.pl
Możesz też sprawdzić szybkość łącza korzystając z takich narzędzi jak to: speedtest.pl
Ja ze swojej strony dodam, że jeżeli na prawdę jesteś pewna, że to nie z Twojej strony jest problem to wtedy trzeba ich męczyć żeby przyjechał technik i zobaczył, czy nie trzeba przesterować skrzynki. U mnie kiedyś sąsiedzi wzywali do słabego neta, przyjechał technik, nastroił szafkę ale nie zweryfikował, czy sygnał dalej do skrzynki u mnie dochodzi i po kilku dniach też takiej męki przyjechał inny człowiek, pogrzebał u mnie w skrzynce i wszystko jest git.
Jam jest Huher - pierwsza maruda redzka ...
Z mojego doświadczenia wiem, że nie trzeba ich "męczyć" - przyjeżdżają szybko i nie robią z tym problemów. Choć akurat nie chodziło o internet, tylko o TV (a konkretnie bardzo awaryjny dekoder, który wymienili po paru interwencjach) - ale byli błyskawicznie z serwisem, dlatego mam dobrą opinię o Chopinie.Huherko pisze:Ja ze swojej strony dodam, że jeżeli na prawdę jesteś pewna, że to nie z Twojej strony jest problem to wtedy trzeba ich męczyć żeby przyjechał technik i zobaczył, czy nie trzeba przesterować skrzynki. U mnie kiedyś sąsiedzi wzywali do słabego neta, przyjechał technik, nastroił szafkę ale nie zweryfikował, czy sygnał dalej do skrzynki u mnie dochodzi i po kilku dniach też takiej męki przyjechał inny człowiek, pogrzebał u mnie w skrzynce i wszystko jest git.
No o to chodziło, ja dzwoniłem do nich, to telefonistka podpowiedziała mi, że to wina komputera, jak dzwoniłem drugi raz, to kombinowaliśmy z modemem, ale też bezowocnie, sąsiad do nich zadzwonił zgłosił to samo i w końcu pofatygowali się do skrzynki, 5 minut roboty i do tej pory wszystko działa bez zarzutów.RECIECH pisze:Choć akurat nie chodziło o internet, tylko o TV (a konkretnie bardzo awaryjny dekoder, który wymienili po paru interwencjach)
Jam jest Huher - pierwsza maruda redzka ...
- Salamandra
- Lider Forumowicz
1986 postów
- Rejestracja: 13 lat temu
Sprawa się w końcu wyjaśniła. Pomimo tego, że cały czas uparcie twierdzili, że po ich stronie wszystko jest w porządku, a modem działa jak najbardziej prawidłowo ... nic nie działało jak trzeba. Zobaczyli to zresztą na własne oczy, bo akurat podczas ich obecności ten rzekomo poprawnie działający modem znów się zawiesił. Wtedy z bólem serca pojechali po nowy modem, wymienili go i co się okazało? Wszystko nagle pięknie wróciło do normy, a internet śmiga aż miło Tylko dlaczego wymagało to dziesiątków telefonów, kilkunastu tygodniu i trzech wizyt technika?
- Salamandra
- Lider Forumowicz
1986 postów
- Rejestracja: 13 lat temu
Z TK Chopin łączę się bezpośrednio przez kabel. Ze speedtest korzystałam, parametry były poprawne, a mimo to nie działało (to jest dopiero zagadka ) Ale najważniejsze, że już wszystko naprawione.Zigi pisze:U mnie internet bez zarzutu. W ostatnich miesiącach też zdarzyło mi się resetować modem, ale był to naprawdę incydent. Zapewne łączysz się przez WiFi. Upewnij się, że sieć WiFi masz dobrze zabezpieczoną i nikt nieproszony z niej nie korzysta. Upewnij się też, że nikt zalogowany do sieci nie ma włączonego jakiegoś programu ściągającego pliki. Niektórzy korzystają z takich rzeczy, a wówczas obciąża to także sieć wtedy, gdy nie korzystamy z komputera.
Możesz też sprawdzić szybkość łącza korzystając z takich narzędzi jak to: speedtest.pl