Ogłoszenie
http://www.wrotapomorza.pl/res/BIP/Reda ... __kowa.pdf
Informacja o zmianie organizacji ruchu
http://www.wrotapomorza.pl/res/BIP/Reda ... redzie.pdf
Mapa poglądowa
http://www.wrotapomorza.pl/res/BIP/Reda ... l_dowa.pdf
Mapa szczegółowa
http://www.wrotapomorza.pl/res/BIP/Reda ... g__owa.pdf
Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Skrzyżowania równorzędne Reda
Trochę szkoda że więcej czasu zajmie przejazd przez osiedle ale mimo tego jestem zdecydowanie za - w końcu jestem u siebie i nie rozjeżdżam tu obcych pieszych tylko swoich, co nie? Jedno czego mi brakuje w mapce szczegółowej to lepszego oświetlenia niektórych przejść dla pieszych, bo przy takiej pogodzie jak dziś już trzeba poruszać się 10km/h żeby cokolwiek widzieć.
Coś takiego na przykład:
http://www.motofakty.pl/artykul/wlasciw ... _8230.html
Wiem wiem, koszty. Ale zastanowić się warto.
Coś takiego na przykład:
http://www.motofakty.pl/artykul/wlasciw ... _8230.html
Wiem wiem, koszty. Ale zastanowić się warto.
Ja mieszkam na Łąkowej tam jest jedynie podniesione skrzyżowanie ze Spokojną(zwalnianie pojazdów) w nowym planie ujęto tylko boczne uliczki dojazdowe a na Łąkowej ruch bez zmian i bardzo żle,że tak będzie ,bo ograniczenia ulic bocznych spowodują zwiększenie ruch na mojej ulicy,którą i tak wszyscy jadą b.szybko mimo progu,hałas rano niemożliwy,zwłaszcza przez ciężarówki.Powinien być zakaz wjazdu ciężarówek wielkogabarytowych,droga dla dzieci do szkoły stanie się bezpieczniejsza.Na pewno będę za tym optowała przy zgłaszaniu opini.Pytanie do Was czy ktoś zna kontakt e-mail do radnego Kisiela.
co do ciężarówek to nie zapominajmy, że na Obwodowej mamy parę hurtowni, w tym materiałów budowlanych, firmę drogową Nordvik i taki zakaz sprawiłby, że z ulicy Kazimierskiej zostałyby strzępki tego co jest dziś. A bezpieczeństwo dzieci ze względu na ruch cieżarówek chyba nie jest zagrożone, gdyż z reguły (pomijamy wyjątki) ciężarówki jeżdża wolniej niż wielu kierowców aut osobowych.
To pomysł nie do zrealizowania, po prostu, bo jeśli uważa Pani inaczej to proszę spotkać się zmieszkańcami ulicy Kazimierskiej i wytłumaczyć im, że ruch z Łąkowej zostanie przekierowany na ich drogę... a tamtędy też przecież spacerują dzieci, także w drodze do szkoły.
To pomysł nie do zrealizowania, po prostu, bo jeśli uważa Pani inaczej to proszę spotkać się zmieszkańcami ulicy Kazimierskiej i wytłumaczyć im, że ruch z Łąkowej zostanie przekierowany na ich drogę... a tamtędy też przecież spacerują dzieci, także w drodze do szkoły.
Dla mnie OK, ale nie odczuwałem potrzeby takich zmian. Zapewne będzie kilka ciekawych sytuacji, bo nie wszyscy połapią się, że są na skrzyżowaniach równorzędnych, a ci co się połapią, to nie będą wiedzieli jak się na nich zachować.
Jakby ktoś wymyślił sposób na wygospodarowanie większej liczby miejsc parkingowych, to byłbym mu bardzo zobowiązany...
Jakby ktoś wymyślił sposób na wygospodarowanie większej liczby miejsc parkingowych, to byłbym mu bardzo zobowiązany...
Wcale nie muszą jeżdzić Każmierską , z Obwodowej jest wyjazd na Gdańską i tamtędy dalej,ale chetnie jeżdżą i Każmierską i Łąkową,bo nie ma świateł i skracają sobie drogę.Taka ciężarówa ryczy po przejechaniu podniesionego skrzyżowania,bo daje w gaz i zionie z rury wydechowej czarnym dymem.
Lansiarze pseudo bezpieczeństwa 1:0 Brzezins
Po pierwsze. Po co modyfikować ruch na całej sieci dróg skoro jest bezpiecznie? Czy od czasu utworzenia "Redzkiej Wysoczyzny" aż tak się pogorszyło bezpieczeństwo, że trzeba tworzyć kolejne dziwactwa? Czy może władze na pewnych już stołkach tworzą kolejne fiksum dyrdum i Lądek Zdrój?
Po drugie. Czy ktoś ma projekt finansowy takiego przedsięwzięcia? Chciałbym wiedzieć ile to będzie mnie jako podatnika kosztować?
Po trzecie. Może lepiej wyczarować mostek na skrzyżowaniu Obwodowa-Kazimierska przejezdny w dwóch kierunkach?
No właśnie, to po je wprowadzać? Dlaczego inne miasta, w dodatku większe nie wprowadzają takich bajerów? Może większym miastom szkoda im pieniędzy, aby poprawić bezpieczeństwo? Dlaczego nie widziałem czegoś takiego np. w Gdyni. Może władze oraz część mieszkańców ma kompleks sypialni, a budową i wprowadzaniem takich cudów chce się go pozbyć?nie odczuwałem potrzeby takich zmian
Po pierwsze. Po co modyfikować ruch na całej sieci dróg skoro jest bezpiecznie? Czy od czasu utworzenia "Redzkiej Wysoczyzny" aż tak się pogorszyło bezpieczeństwo, że trzeba tworzyć kolejne dziwactwa? Czy może władze na pewnych już stołkach tworzą kolejne fiksum dyrdum i Lądek Zdrój?
Po drugie. Czy ktoś ma projekt finansowy takiego przedsięwzięcia? Chciałbym wiedzieć ile to będzie mnie jako podatnika kosztować?
Po trzecie. Może lepiej wyczarować mostek na skrzyżowaniu Obwodowa-Kazimierska przejezdny w dwóch kierunkach?
Zapraszam na bloga o finansach - http://wnioseknabiznes.blox.pl/
Kolejne dziwne pomysły naszego urzędu miasta. Ciekawe co będzie następne, zapewne sygnalizacja świetlna na każdym przejściu dla pieszych bądź przy każdej bramie wiazdowej na posesje radnych. . To ja mam kolejny pomysł..jak dla mnie to można by wprowadzić ograniczenie do 10 km/h i fotoradar na każdej ulicy, a nawet z 2 (jeden na początku a drugi na końcu) .
A tworzenie takich progów zwalniających (jak na Ul. Łąkowej) bądź wysepek pośrodku ulicy to już kompletna paranoja...ciekawe czy ktoś wogóle pomyślał co by się stało jak by auto najechało na wysoki próg takiej wysepki nawet przy prędkości 40 km/h (zapewne by się odbiło i skręciło w przeciwną stronę wprost na pieszych)- choć może się mylę bo nie miałem jeszcze przyjemności w to wjechać , ale na osiedlu Semeko przy Młynie już widziałem że parę aut w to uderzyło.
A tworzenie takich progów zwalniających (jak na Ul. Łąkowej) bądź wysepek pośrodku ulicy to już kompletna paranoja...ciekawe czy ktoś wogóle pomyślał co by się stało jak by auto najechało na wysoki próg takiej wysepki nawet przy prędkości 40 km/h (zapewne by się odbiło i skręciło w przeciwną stronę wprost na pieszych)- choć może się mylę bo nie miałem jeszcze przyjemności w to wjechać , ale na osiedlu Semeko przy Młynie już widziałem że parę aut w to uderzyło.
Hm, cieszy systemowe rozwiązanie, choć kierowcom będzie ciężko się przestawić.
Nie bardzo widzę ograniczenia prędkości do 20 km/h na ul. Młyńskiej, chyba że powstaną progi zwalniające, o które wspólnoty wnioskowały już do SEMEKO. Może teraz UM je wykona. Niekonsekwentne wydaje się zachowanie znaków pierwszeństwa na rondzie, ale wtedy, kiedy ich nie było, kierowcy i tak jeździli, jakby one były, więc niech lepiej zostaną.
Poza tym cieszy propozycja drogi jednokierunkowej przy szkole nr 2.
Nie bardzo widzę ograniczenia prędkości do 20 km/h na ul. Młyńskiej, chyba że powstaną progi zwalniające, o które wspólnoty wnioskowały już do SEMEKO. Może teraz UM je wykona. Niekonsekwentne wydaje się zachowanie znaków pierwszeństwa na rondzie, ale wtedy, kiedy ich nie było, kierowcy i tak jeździli, jakby one były, więc niech lepiej zostaną.
Poza tym cieszy propozycja drogi jednokierunkowej przy szkole nr 2.
Niebezpieczeństwo w imię bezpieczeństwa? Absurd. Artur, to Ty jesteś autorem tego pomysłu prawda?
Zapraszam na bloga o finansach - http://wnioseknabiznes.blox.pl/